دانلود Adobe Flash Player v11.2.202.233 x86/x64 - نرم افزار فلش پلیر جهت مشاهده و اجرای فایل فلش

فایل های ایجاد شده توسط نرم افزار محبوب Adobe Flash گستره ی وسیعی در کامپیوتر ها و سطح وب را به خود اختصاص داده است. به طوری که کمتر کاربری را می توان یافت که روزانه سر و کاری با این گونه فایل ها نداشته باشد از کلیپ ها و بازی ها و بسیاری از آموزش های مالتی مدیا گرفته تا انواع تبلیغات و سرگرمی ها و پخش کننده های آهنگ و فیلم تحت وب و ... ، همه و همه جهت اجرا و استفاده نیاز به نصب ActiveX دارند تحت عنوان فلش پلیر - Flash Player دارند. البته برنامه فوق به صورت رایگان توسط وب سایت Adobe در اختیار کلیه کاربران قرار گرفته و لیکن کاربران فقط قادر به نصب آنلاین Flash Player بوده و اگر این برنامه به هر دلیلی دچار مشکل شود دوباره باید به سایت فوق مراجعه و به صورت آنلاین این برنامه را نصب نمود. در برخی موارد با وجود مراجعه به سایت نصب ActiveX به صورت کامل صورت نمی گیرد و کاربران در اجرای فایل ها دچار مشکل می شوند. جدید ترین نسخه ی Stand Alone این برنامه را که به تازگی منتشر شده است و بی نیاز به ارتباط اینترنتی قابل نصب است را می توانید در ادامه دریافت کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Flash Player:

- ارتقاء امنیت این نسخه نسبت به نسخه های قبلی


- پشتیبانی کامل از زبان برنامه نویسی Action Script 3


- افزایش کارایی


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود SONY Sound Forge Pro v10.0d Build 503 - نرم افزار حرفه ای ویرایش فایل های صوتی

Sound Forge مجموعه ای از پردازشگرهای صوتی، ابزارها و افکت های موثر در زمینه ی دستکاری بر روی فایل های صوتی می باشد. Sound Forge یکی از برنامه های قدرتمند در زمینه ی ضبط صدا، ویرایش، پردازش و اجرای افکت و رمزگذاری فایل مدیا می باشد. با ترکیب Sound Forge با هر کارت صوتی سازگار با ویندوز می توان به راحتی به ضبط، ویرایش و ساخت فایل های صوتی پرداخت. با بهره گیری از واسط کاربری واضح و آسان این نرم افزار عمل ویرایش به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر است. به کمک این نرم افزار می توان فایل های صوتی و ویدئویی را با فرمت های WAV ،WMA ،RM ،AVI و MP3 ضبط و ذخیره نمود. با بیش از 10 سال تجربه Sound Forge استانداردهایی در زمینه ی ویرایش حرفه ای صدا معرفی نموده است. اجرای اعمالی چون Cut ،paste ،mix ،crossfade و delete بر روی فایل های صوتی با سرعت های ناموازی و دقت بسیار بالا از امکانات قابل ذکر این نرم افزار می باشد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SONY Sound Forge:

- ابزاری در زمینه ی کار بر روی فایل های صوتی

 

- قابلیت بازگشت آسان به اصل پروژه به منظور ادامه دادن عمل ویرایش

 

- پنجره ی لیست پخش به روز شده

 

- کپی گیری آمار بر روی کلیپ بورد به منظور مقایسه ی فایل های مختلف

 

- پشتیبانی از تم های

ویندوز

XP

 

- سرعت و آسانی در زمینه ی مشاهده ی دوباره، باز کردن فایل های صوتی و جستجو و ...

 

- پشتیبانی از درایور ASIO

 

- قابلیت ضبط و اجرای دوباره

 

- ضبط خودکار بر اساس زمان تعیین شده انتخاب زمان شروع، پایان و مدت ضبط

 

- بهره مندی از بافر ضبط مجدد

 

- بهره مندی از ابزار جدید scrub برای جستجوی نواحی موجود در فایل صوتی

 

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Titanic Memories 3D Screensaver v1.0 Build2 - اسکرین سیور خاطرات کشتی تایتانیک

اسکرین سیور Titanic Memories 3D Screensaver شکوه و عظمت کشتی تایتانیک را هنگام حرکت بر روی آب های بیکران اقیانوس آرام در غروبی زیبا به تصویر کشیده است. شما با نصب این اسکرین سیور زیبا و رمانتیک شبی آرام و بی پایان را با تایتانیک تجربه خواهید نمود.

از قابلیت های این محافظ صفحه نمایش به موارد زیر می توان اشاره کرد:

- تصاویر با کیفیت بالا


- افکت های واقعی از حرکت آب


- صداهای طبیعی


- نمایش کاملاً سه بعدی


- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود MSD Organizer v11.2 & MSD Organizer Multiuser v11.2 - نرم افزار سازماندهی و یادآوری امور شخصی

MSD Organizer را می توان به عنوان یک نرم افزار فوق العاده برای حفظ اطلاعات شخصی و کاری در یک برنامه واحد، با استفاده ای آسان و در عین حال کامل و مطمئن می باشد. MSD Organizer به شما اجازه می دهد تا به راحتی فعالیت های روزانه خود از جمله ارتباطات کاری، قرار ملاقات ها، دفترچه تلفن، یادآوری رویدادهای مهم و اموری از این قبیل را به راحتی سروسامان داده و مدیریت کنید. از این نرم افزار حتی می توانید به عنوان برنامه ای برای ثبت مهم ترین اتفاقات روزانه و یا یک برنامه تقویم و یادآور استفاده نمود. MSD Organizer Multiuser امکانی را فراهم نموده است تا چند کاربر قادر به استفاده از یک برنامه MSD Organizer، از طریق اینترنت و یا شبکه محلی بوده و علاوه بر حفظ اطلاعات شخصی خود، قادر باشند اطلاعاتی را نیز به اشتراک بگذارند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار MSD Organizer/MSD Organizer Multiuser:

- مدیریت حرفه ای اطلاعات و امور شخصی

 

- امکان دسترسی داشتن کاربران مختلف یک

شبکه

به برنامه

 

- دارای انکاناتی نظیر تقویم، لیست مخاطبین، آلارم های صوتی و ...

 

- یادداشت نکات و موارد روزانه

 

- استفاده آسان

 

- دارای ابزارهای جستجو

 

- ارائه گزارش های مختلف

 

- ابزار پشتیبان گیری و

بازی

ابی

 

- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود Adobe Photoshop CS6 Beta - نرم افزار ادوبی فتوشاپ سی اس 6 نسخه ی آزمایشی

می توان گفت فتوشاپ قویترین، حرفه‌ای ترین و پرطرافدارترین نرم افزار گرافیکی دنیاست که حتی افرادی که در زمینه طراحی و گرافیک کامیوتری هیچ تخصصی ندارند نیز نام آن را می شناسند و تا حدودی با آن آشنایی دارند. شرکت ادوبی بار دیگر نسخه جدیدی از این نرم افزار را با رفع معایبی که در نسخه های قبلی وجود داشته وهمچنین افزودن قابلیت های جدید منتشر نموده است.
Adobe Photoshop CS6 Beta تازه ترین نسخه از فتوشاپ است  که شامل بیش از ۶۵ امکان و قابلیت جدید، رابط کاربری تازه و بهبودهایی در استفاده از سخت افزار به منظور ویرایش سریعتر عکس ها در محیط برنامه می باشد. رابط کاربری فتوشاپ هم برای کاربرد بهتر، تغییرات فراوانی پیدا کرده است. پس زمینه و محیط کار آن به صورت پیش فرض سیاه شده و آیکون ها و منوهای دست و پا گیر کمی جمع و جورتر شده و از سر راه کنار رفته اند. به نظر خود کارکنان شرکت ادوبی این کار بخاطر این است که با رنگ تیره خستگی چشم کمتر و تمرکز و حواس بر روی طرح و کشیدن براش بیشتر می شود. البته ناگفته نماند که در بخش تنظیمات، قسمت تغییر رنگ محیط نیز وجود دارد. حتی مراحل نصب هم دوباره سازی شده است.

در نسخه ی جدید و در پنل لایه ها بخشی با عنوان نوع لایه (Kind) وجود دارد. این ویژگی لایه ها را بر اساس نوع، نام، اثر، رنگ، نوع، حالت آن ها مرتب سازی می کند .این حالت برای زمانی که شما یک پروژه ی زیاد با لایه های مختلف دارید بسیار مناسب است. همچنین شما می توانید لایه ها را بر اساس پارامتر های خود مرتب کنید.
ابزار ریمیکس در این برنامه مانند پیچ و مهره کار می کند و می توان با بکارگیری آن هر شی را از قسمتی از عکس کپی کرده و با حفظ پس زمینه و تکرار درست پترن ها ی مربوطه، آن را در مکانی دیگر از عکس قرار داد. علاوه بر این قابلیت های سه بعدی به طرز عجیبی تغییر کرده اند.
در فتوشاپ سی اس ۶ یک منوی جدید با نام Type اضافه شده است که شما در آن می توانید ابزارهای مربوط به قابلیت های سه بعدی را ببنید. که یکی از گزینه های مهم آن گزینه Extrude to 3d که به سه بعدی کردن اجزا خواهد پرداخت.
در نسخه ششم این نرم افزار، ویرایش ویدیویی که ممکن است شما در فتوشاپ CS5 اصلاً آن را ندیده باشید، تبدیل به یکی از بخش های اصلی برنامه شده و امکانات ویژه ای را دارا می باشد.
ابزارهای برش جدید، قابلیت جستجوی لایه ها، بازیابی خودکارو ... به فتوشاپ اضافه شده اند و از ویژگی های پرکاربرد افزوده شده نیز می توان به مواردی که ذکر خواهد شد اشاره نمود. طرفداران خطوط نقطه ‌دار در برنامه Illustartor می‌توانند از این پس در PS CS6 هم از ابزارهای وکتوری استفاده نمایند.
در نسخه جدید فتوشاپ واحد پردازش گرافیک (GPU)، موجب افزایش محسوسی در سرعت ویرایش با فیلتر Liguify شده است. این فیلتر یکی از متداول ترین فیلترهایی است که در فتوشاپ مورد استفاده قرار می گیرد و به کاربر این امکان را می دهد تا پیکسل های تصویر را خمیده کند بدون اینکه از کیفیت آن کاسته شود.
یکی دیگر از ویژگی‌های مهم نسخه جدید فوتوشاپ، ذخیره پشت زمینه (Save background) نام دارد که به کاربر اجازه ویرایش دیگر فایل‌ها را هنگام ذخیره کردن یک فایل بزرگ بدون تداخل می‌ دهد.
بزرگترین سایز قلم در CS6 برای بعضی از ابزار‌ها افزایش یافته و منو‌ها به طور کلی نرم تر و دسترسی به آنها ساده تر می باشند.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Adobe Photoshop CS6 Beta:
- رابط کاربری تیره بمنظور خستگی کمتر چشم و تمرکز بیشتر کاربر
- افزوده شدن بخشی با عنوان نوع لایه (Kind)، در پنل لایه ها
- افزایش قابلیت های ویرایش ویدئویی
- فضاهای کاری بیشتر (Workspace)
- سه بعدی کردن اجزا به راحتی
- افزوده شدن فیلتر تازه ی DeBlur
- کار با خطوط نقطه دار و ابزارهای پرکاربرد در استف5اده از وکتورها
- افزایش سایز برخی از قلم‌ها به 5000 پیکسل
- اسلایدر تنظیم روشنایی و کنتراست در حال کار کردن در Texture
- نمایش نمونه سایز‌ها برای ابزار‌های Eyedropper
- حالت جدید برای Eyedropper برای انتخاب لایه جاری
- پشتیبانی از فرمت BIGTIFF
- خوانده عکس‌های استریو معمول مانند JPS و PNS
- اضافه شدن منو‌هایی که با آن ها می‌توان تاثیر لایه‌ها را یافت
- اضافه کردن تولتیپ به لایه‌ها
- قابلیت تغییر رنگ برچسب لایه‌های چندگانه
- ابزار جدید به منظور ویرایش عکس‌ها با فرمت RAW
- و ...



ادامه مطلب...
تاریخ: پنج شنبه 29 فروردين 1391برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي
دانلود نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack v8.1.0 Final

| دانلود رایگان نرم افزار تمام کدک های مورد نیاز ویندوز جهت اجرای فیلم و موزیک |

 

امروزه با افزایش روز افزون تعداد فرمت های صوتی و تصویری داشتن یک پلیر همه کاره به منظور پخش و اجرای تمام این فرمت ها در ویندوز بسیار ضروری است. از همین رو امروز در سایت میهن دانلود نرم افزاری را برایتان آماده کرده ایم که قادر است تمام فرمت های صوتی و تصویری را در کامپیوتر اجرا کند. نرم افزار K-Lite Mega Codec Pack قادر به اجرای تمام فرمت های صوتی و تصویری می باشد. در این نرم افزار که به کدک پخش فایلهای صوتی و تصویری معروف است، تعداد بی شمار کدک قرار گرفته که هر کدام از آنها مخصوص اجرای پخش فایلی می باشند. پس از نصب این مجموعه آیکونی به عنوان پلیر در اختیار شما قرار نمی گیرد بلکه کدک های این مجموعه بر روی پلیر های ویندوز قرار می گیرند و آن هماهنگ می شوند در واقع شما برای اجرای فایلهای دی وی دی دیگر نیازی به نصب نرم افزار PowerDVD نخواهید داشت بلکه با استفاده از پلیرهایی مانند JetAudio, Windows Media و سایر پلیرهای نصب شده بر روی ویندوز خود قادر به پخش و اجرای این فرمت هستید.

جهت دانلود و توضيحات تکميلي به ادامه مطلب مراجعه فرمایید ...


برخي از ويژگيهاي اين نرم افزار:
-

پخش آسان و راحت تمام فرمتهای مالتی مدیا در ویندوز..


-

هماهنگی سازی میان پلیر ویندوز و کدک های نصب شده.


-

امکان ایجاد تغییرات در تنظیمات کدک ها.


-

سازگار با ويندوز هاي مختلف.


-

و ...

 



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

 

دانلود نرم افزار KMPlayer v3.1.0.0 Final

 

| نرم افزار معروف پخش فیلم و موزیک در جهان با امکانات بسیار عالی |

با وجود این همه نرم افزار اجرایی فایل های مالتی مدیا انتخاب یکی از آن ها کار بسیار دشواری به نظر می آید. نرم افزاری که در عین کارآیی بالا، حجم پائینی داشته و قادر به پخش اکثر فرمت ها هم باشد. همان طور که همه می دانیم نرم افزار های زیادی در این زمینه وجود دارند. JetAudio ، Windows Media Player ، WinDVD ، PowerDVD و ... معروفترین آن ها به شمار می آیند. اما مهم ترین مشکلی که این نرم افزار ها دارند این است که هم حجمی نسبتا سنگین دارند و هم قادر به پخش بسیاری از فرمت ها نیستند. نرم افزاری موجود به نام KMPlayer موجود است که هم کم حجم می باشد و هم قادر به پخش تقریبا 99 دردصد فرمت های صوتی و تصویری است. نرم افزار بسیار ساده اما در عین سادگی با کارآیی بسیار بالا. هرکاربری که یک بار KMPlayer را تجربه کند مطمئنا انتخاب اولش همیشه همین نرم افزار خواهد بود. اساس کار KMPlayer با این تفکر بنیان نهاده شده که بتواند هر فرمت صوتی و تصویری را اجرا نماید. این نرم افزار با Decode کردن فرمت های مختلف کاربران را قادر می سازد تا هرفرمتی را که بخواهند اجرا نمايند. VCD ها و DVD ها هم با بهترین کیفیت ممکن می توانند اجرا شوند. پوسته های بسیار زیاد نرم افزار می توانند هرکاربری را به سمت خود جذب نمایند.

قابلیت های كلیدی نرم افزار KMPlayer v3.1.0.0 Final:
- محيطي جذاب و سه بعدي متفاوت با آنچه تا كنون ديده ايد
- پشتيباني از فرمتهاي صوتي و تصويري: VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg Theora, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, and QuickTime
- امكان كپچر كردن فايلها با كيفيت قابل قبول
- در اختيار گذاشتن تمام اطلاعات يك فايل صوتي يا تصويري مانند : نوع فايل ، پسوند و...
- هماهنگي و پشتيباني از برنامه هاي : Winamp, Realmedia and Quicktime by the internal logic
- قابليت نمايش زير نويس فيلمها و سازگاري كامل با زبان فارسي
- نرم افزار بسيار كم حجم با قابليتهاي بسيار زياد
- قابليت تعريف و تنظيم كليدهاي پخش برنامه به آساني
- قابليت پشتباني از پوسته و پلاگينهاي مختلف در برنامه
- قابليت نشان دادن اطلاعات فايلها به صورت كامل پشتيباني از فايلهاي فشرده
- پشتيباني كامل از فرمتهاي دي وي دي
- پشتباني كامل از فايلهاي فلش
- پشتيباني بالا از دوربين هاي ديجيتال
- امكان پخش فايلهاي AAC, OGG
- پشتيباني از Shockwave Flash/FLC/FLI
- پوسته هاي جذاب و زيبا
- امكان هماهنگ شدن با پلاگينهاي وينمپ
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 دانلود رايگان نرم افزار با لينک مستقيم -  21.54 مگابايت | لينک كمكي




تاریخ: دو شنبه 8 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط امين ملانيازي

صفحه قبل 1 صفحه بعد

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 35
بازدید ماه : 117
بازدید کل : 31853
تعداد مطالب : 59
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1